zondag 7 mei 2017

REVIEW NYX LINGERIE LIQUID LIPSTICK 02. EMBELLISHMENT/EMBELLISSEMENT.| BEAUTYSPOT.

Hallo beauty's,

Ik vond het eens leuk om over een lip product te schrijven. Waar jullie wel zeker in zullen geïnteresseerd zijn. Welk product dat het is, zullen jullie hier zien en lezen....
Het gaat dus over de NYX Cosmetics Lip Lingerie liquid lipstick met een matte finish. Wat ik ervan vind? Dat kunnen jullie hieronder lezen...

De verpakking;
Het lip product zit in een doorzichtig tubetje. Met daarop zwarte letters gedrukt met daarop het logo van het merk en de kleur.
De omschrijving;
NYX Cosmetics omschrijft: Stap in iets verleidelijks met Lip Lingerie, NYX' gewichtloze liquid lippenstift die een zachte matte finish geeft. De Lip Lingerie is beschikbaar in een wijde range van color-kissed-nudes van kaneel-roze en chocoladebruin, tot mahonie rood en klassiek beige.
De kleur + swatch;
De kleur vind ik wel echt heel erg mooi staan op mijn lippen. Het is zoals NYX Cosmetics zegt, het is een liquid lipstick maar toch met een matte finish. De kleur blijft heel erg lang op jouw lippen zitten. Zelfs na het drinken van een glas water of kus verdwijnt de kleur niet van jouw lippen. Ik heb de kleur Embellishment/Embellissement gekozen, omdat ik vond dat hij heel erg mooi stond op mijn lippen in de store, het is een chocoladebruine kleur.



Mijn mening;
Ik vind dit echt een prachtige kleur voor op mijn lippen. Alleen is de kleur misschien wel bedoeld voor in de winter, maar vind deze kleur ook nog mooi staan voor een avond feest. Je kan met deze kleur alle kanten mee uit, dat vind ik zeker een positief punt. Ik hou ook van de andere lip producten van NYX Cosmetics, dus je zal er zeker nog van horen op mijn blog.
Info;
Deze liquid lipstick kan je dus vinden op www.douglas.nl maar je kan deze ook vinden op de site van NYX Cosmetics. De prijs is €8,35. Vind ik nog doenbaar voor deze kwaliteit.

Wie heeft nog de Lip Lingerie van NYX Cosmetics?

Liefs Naomi.x