woensdag 10 mei 2017

REVIEW TEA TIME EAU DE PARFUM 30ML VAN AN-KATRIEN. | BEAUTYSPOT.

Hallo beauty's,

Ik kom nu eens af met een review van een parfum. Ik denk dat ik dat nog niet gedaan heb op mijn blog of het moet al heel lang geleden zijn. Ik vind het zeker de moeite waard om van dit parfum een review te geven. Over welk parfum het juist gaat, dat gaan jullie hier kunnen lezen...
Jullie kennen An-Katrien wellicht van het tv programma Pink Ambition, zo heb ik ze ook leren kennen. Dan dacht ik om haar te volgen op haar Instagram, ik keek dan wat verder op haar blog en Instagram en ik vind dat ze heel erg mooie foto's heeft. Ze is echt een inspiratiebron voor mij. Dan heb ik haar eens gezien en gesproken op een pers event, ze was zo lief en nu zijn we vriendinnen geworden. Oké, teveel gepraat! Nu naar de review van dit parfum.
Verpakking;
Dus op de verpakking staan er theekopjes en kannetjes op en met de naam van hét parfum, TEA TIME in witte letters. Ook de site van haar blog staat vermeld op de verpakking. Ik vind dit echt één van de schattigste verpakkingen dat ik ooit gezien heb. Ik vind het ook heel erg girly girly eruitzien. Dit design is van Jessica De Block, eerder bekend van Antwerp Avenue, een hele lieve en spontane meid!
Ingrediënten;
Alcohol denat, parfum (fragrance), aqua (water), benzyl salicylate, limonene, alpha isomethyl ionone, citronellol, linalool, cinnamique alcohol, coumarin citral, geraniol, eugenol, bht.
De geur;
Ik vind het heel erg moeilijk om geuren uit te leggen, maar ga toch mijn best doen. Het is een typisch lente/zomerse geur, dat toch kruidig en bloemig ruikt. Ik vind de parfum zelf wel heel erg goed ruiken. Als je hem al heel de dag aanhebt, heb je toch meer dat kruidige, pittige dat doordringt op het einde van de dag.

Mijn mening;
Ik vind dit een parfum dat zeker geschikt is voor jonge meisjes. Het is een erg fris en pittige geur. Ik vind het ook een heel erg mooie verpakking en flesje. Het is echt girly girly achtig. Ik vind het zeker een pluspunt dat je de geur nog s'avonds ook ruikt als je thuiskomt van een werkdag. Ik vind het zeker een aanrader!

Info;
Dit is dus een eau de parfum van 30ml en is te koop in An-Katrien haar webshop voor €29,50. Als je een kijkje wilt nemen op haar blog? Dan kan je hierop klikken.

Wie heeft er nog dit parfum? Wat vinden jullie ervan?

Liefs Naomi.x

1 opmerking:

Serafina zei

Lijkt me een heerlijke geur!!!! 💝