maandag 26 juni 2017

[GESLOTEN] WIN ACTIE ; WIN EEN SWEATER VAN HET SUMMERFESTIVAL | BEAUTYSPOT.

Hi beauty's,

De vorige win actie is al afgelopen en nu is er hier weer één. Ik vind dit heel leuk om te doen een win actie organiseren voor jullie, mijn volgers. Ik maak graag iemand blij, zeker met het mooi weer.
Het festival seizoen komt er weer aan en deze sweater is zo gemakkelijk om aan te doen op een koude zomeravond en om bij die eene outfit te combineren, ik mag deze sweater met de maat L, maar dat ook iemand kan dragen met een maat M weggeven aan één van jullie. Ik zou het heel erg leuk vinden dat jullie massaal deelnemen aan deze win actie.

Deze win-actie is geldig voor België en Nederland.

Wat je moet doen?
♥ Like me on Bloglovin.

♥ Like Me & Summerfestival on Instagram + zet bij deze foto op mijn Instagram in een reactie waarom je dit wilt winnen.
+ Je mag mijn foto vanop Instagram ook dan delen met #beautyspotnaomiiwin en #SF17 (+1 om dit te winnen)

♥ Laat hier ook een reactie achter waarom je deze sweater van Summerfestival wilt winnen.(+1 om dit te winnen)

♥ Like me also on my Facebook Page.

♥ Abonneer op mijn Youtube channel.

♥ Like me on Twitter.

♥ Voeg me toe op Snapchat : BeautySpot (naomix31)




De win-actie is gewonnen door Dana Andries.

Veel succes iedereen gewenst!

Liefs Naomi.x

2 opmerkingen:

Dana Andries zei

Een fantastische festival om de zomervakantie te starten ☀️🌴 met een prachtige sweater 👍🏻 Ik doe mee aan deze leuke winactie van de toffe meid @beautyspotnaomii 💖 Ik wil graag de sweater winnen om te genieten van het @summerfestival_be terwijl ik nog aan het werken ben en zo voel ik me toch ietsje dichterbij het festival en ben ik aan het aftellen voor mijn vakantie 🎉#beautyspotnaomiiwin #sfs17✨ #win #winactie #sfs17 #bblogger #bbloggers #fblogger #instablogger #blog #belgiumblogger #ss17 #beauty #beautyblog #beautybloggers #beautyblogger #lifestyle #lifestyleblogger #life #instaworld #instabeauty #instapic #insta #instalove #instawin #fashion #fashionista #fashionblogger #igptg ✨

Homemadepicturemania Sao Nonac zei

Leuk want ik ga diverse festivals bezoeken en het soms wel iets fries dan is deze prachtige te winnen sweater erg handig ;-)

Ik volg je overal op soc.med.....

Xoxo