zondag 10 september 2017

REVIEW MAC METALLIC LIPSTICKS HADES FIRE/DISOBEDIENT. | BEAUTYSPOT.

Hallo beauty's,

Het is al zolang geleden dat ik eens een review gedaan heb van een MAC lipstick, nu is er geen 1 waarvan ik een review ga doen, maar 2. Dus zeker verder lezen...

Het zijn 2 metallic lipsticks die limited edition zijn dat je in de MAC store te Gent vind. Ik vond echt dat ze opvallen, dus deze heb ik gekocht met veel liefde! Dus als jullie nieuwsgierig zijn wat ik van deze 2 pareltjes vind, dan moet je zeker verder lezen...
MAC metallic lipstick Hades Fire:
De eerste metallic lipstick die ik gekocht heb is Hades Fire, dit is de naam van de bovenstaande lipstick, die zit in de bekende zwarte verpakking met een zilver randje errond.
Over de metallic lipstick:
Het is echt een sparkly lipstick dat me gewoon direct opviel in de MAC store. Het is een limited edition dus dat is nog een reden waarom ik het gekocht heb en hij heeft een bordeaux kleur met daarin glitters en hij brengt op jouw lippen ook nog eens een metallic effect aan. Bordeaux is mijn favoriete kleur en als je eraan ruikt, ruik je op de achtergrond vanille. ZALIG!




De swatch:
Ik vind de swatch van deze metallic lipstick echt wel goed gepigmenteerd. Hij heeft echt een feestelijke kleur en is echt leuk voor te dragen in de herfst/winter maanden. Ik hou echt wel van deze kleur. Ik moest het 1 keer aanbrengen op mijn lippen en direct zag je dat hij goed gepigmenteerd was, de glitter zie je ook goed terug komen op je lippen.

MAC metallic lipstick Disobedient:
De 2de lipstick is dus ook verpakt in de bekende verpakking van MAC Cosmetics. Ik vind dat deze lipsticks echt wel goed gepigmenteerd zijn en klasse uitstralen. Ik heb er nog nooit over geklaagd.
Over de matallic lipstick:
Dit is dus ook echt wel een sparkly metallic lipstick. Ik ben echt into glitter deze maand :D. Deze heeft een paarse metallic kleur met glitter van parelmoer erin. Deze lipstick is dus ook maar een periode verkrijgbaar in de MAC Store en online. De reuk van Vanille komt u tegemoet ook.


De swatch:
Ik vind de swatch echt heel goed gepigmenteerd, eigenlijk in het algemeen zijn MAC lipsticks echt wel goed gepigmenteerd en ben ik er echt wel tevreden over. Ik vind het echt een heel mooie kleur, echt feestelijk! Dus ik kan echt niet wachten om deze metallic lipsticks te dragen in December.

Mijn mening:
Zoals je al in het artikel gelezen heb, ben ik er echt positief over, over deze limited editions metallic lipsticks van MAC. Dus als je in de veldstraat in Gent bent, zeker eens binnengaan in de MAC Store.

Info:
Verkrijgbaar in de Veldstraat te Gent.
Je kan deze metallic lipsticks online ook bestellen op www.maccosmetics.be.
- MAC Metallic Lipstick Hades Fire: €19,50.
- MAC Metallic Lipstick Disobedient: €19,50.

Welke kleuren hebben jullie van de MAC Lipsticks? Laat het me weten in de reacties.

Volgen jullie me al?

Liefs Naomi.x

Geen opmerkingen: