maandag 2 oktober 2017

REVIEW URBAN DECAY VICE METALIZED LIPSTICK ; CRUEL. | BEAUTYSPOT.

Hallo beauty's,

Ik heb weer een nieuwe beauty review klaarstaan voor jullie en deze keer gaat het over een lipstick van Urban Decay. Ik had hem gezien in de winkel, maar heb hem toch besteld op http://www.iciparisxl.be/nl. Wat ik ervan vind, dat lees je hieronder in het artikel...
Prepare to get hooked! Ontdek Urban Decay's Vice Lipsticks, een gigantische line-up van 100 verslavende tinten lipstick in zes verschillende finishes. Het kleurengamma is ongekend: van felle knalkleuren tot veelzijdige neutraaltinten of juist diep en donker. Urban Decay's Vice Lipstick heeft voor ieder wat wils. Urban Decay's Metalized finish geeft een crème-achtig resultaat met parelglans. Ontdek ook de andere Vice Lipstick finishes: Mega Matte, Comfort Matte, Cream, Sheer en Sheer shimmer.

Gebruiksaanwijzingen.
Prime en definieer de lippen eerst met Urban Decay's 24/7 Glide-On Lip Pencils. Gebruik daarna de Vice Lipstick in bijpassende tint. Het resultaat? Een long-lasting lip look met intense kleur.
De verpakking.
Ik vind dit een heel erg mooie verpakking. Het lipstick hoesje is licht paars en blinkend, vind de verpakking heel erg mooi en het doosje van Urban Decay is echt heel erg kleurrijk.
De kleur.
Deze kleur is een licht glanzende rode kleur die Cruel genoemd is, die heeft een metallic achtige finish af op jouw lippen. Echt heel mooi!


De swatches.
Ik vind dit echt een heel erg mooie kleur, echt speciaal voor de feestdagen en ik moest hem maar 1x opdoen op mijn lippen en die stond echt al heel mooi op mijn lippen.
Mijn mening.
Deze kleur ga ik zeker nog opdoen tijdens de kerstdagen! Die behoort tot mijn favorieten. Willen jullie eens mijn 5 favoriete lipsticks zien van dit moment? Dan mag je het me zeker laten weten in de reacties. Maar deze vind ik echt heel erg goed en hij blijft ook nog heel lang op mijn lippen zitten en dat vind ik echt een pluspunt.

Info.
Deze lipstick kan je verkrijgen in de Ici paris Xl die een Urban Decay stand hebben en je kan deze ook online bestellen op http://www.iciparisxl.be/nl/urban-decay/-/vice-lipstick-metalized. Deze is te koop voor €19,50.

Wat is jullie favoriete lipstick op dit moment? Laat het mij weten in de reacties.

*Credits too Ici Paris XL.

Volgen jullie me al?

Liefs Naomi.x

2 opmerkingen:

Femke zei

Wauw, mooi! xx

Trudie zei

Waw! Zalig kleurtje... en die finish!
Ik heb al veel goeds gelezen over de vice lipsticks maar nog nooit geprobeerd. Mss moet ik dat toch maar eens doen :-)