dinsdag 21 november 2017

OOGLOOK MET HET JACLYN HILL MORPHE PALETTE | BEAUTYSPOT.

Hallo beauty's

Ik heb onlangs een ooglook gemaakt met mijn Jaclyn Hill Morphe Palette. Hou van deze kleuren en verlangde echt om een ooglook ermee te maken... kijken jullie verder?
Dit is mijn ooglook geworden. Hou zovan dit pallet.


Je hebt echt al de kleuren die je kan gebruiken voor een natuurlijke ooglook maar ook voor een avondlook.

Mijn video van deze ooglook:
Mijn mening.
Al deze kleuren kan je echt allemaal combineren met elkaar. Ik hou echt van de bruine kleuren. Die kleuren komen ook weer in de ooglook voor. Deze kleuren moet je niet veel op je oogschaduw borstel doen want ze geven veel pigment af. Dit oogschaduw pallet zit echt bij mijn top 10 van oogschaduw paletten!

Volgen jullie me al?

Liefs Naomi.X

4 opmerkingen:

D.Beauty zei

Echt een super gaaf palette is dit!!

Trudie zei

Ziet er een mooi paletje uit meid! X

BeautySpot zei

@D.Beauty : Jha hé, ik ben er echt zot van, van dit pallet.
<3

Liefs Naomi

BeautySpot zei

@Trudie : Het is echt een heel goed pallet ze meid :D
Ik ben er echt verliefd erop!

<3
Liefs Naomi