dinsdag 9 januari 2018

REVIEW PLAY FOR PEACE WITH THE BODYSHOP DEEL 2 | BEAUTYSPOT.

Hallo beauty's,

Ik had jullie nog beloofd dat er een tweede deel eraan kwam van de nieuwe collectie van The Body Shop. Maar ik was de week voor kerstmis heel erg ziek, ik was echt te zwak om iets te doen voor mijn blog. Dus heb ik een week goed uitgerust en nu met de feestdagen die nu wel voorbij zijn, kan ik gerust weer aan mijn blog werken en daar ben ik wel heel erg blij om. Ik ben heel blij dat ik het  nu het tweede deel kan reviewen voor jullie... Kijk gerust verder als het jullie nog interesseert.
Als je het eerste deel gemist hebt, dan kan je dit hier nog eens nalezen, zeker eens doen. De uitleg die heb ik jullie gespaard, die kan je nog eens bij deel 1 nalezen.


The Body Shop Frosted Plum Shimmer Mist.
Dit straalt glans uit en ruikt erg sensationeel met een glinsterende verwennerij. Onze Shimmer Mist van Frosted Plum geeft uw huid een vleugje oriënt en is geparfumeerd met een verfijnde fleurige geur. Het bevat pruim uittreksel uit Turkije en community fair trade Aloë Vera. Deze is te verkrijgen in The Body Shop of online voor €12 voor 100ml.

Mijn mening.
Ik vind dit echt een zeer goed ruikende shimmer mist en hou echt van de glinstertjes die verschijnen op mijn arm en mijn buik. Dit is echt zeker een aanrader, zou niet meer zonder deze kunnen.



Star liner met twee mogelijkheden.
Twee uiteinden, twee keuzes (1.5ml): ga voor een discrete look en trek een elegant lijntje of wees gedurfd, en haal alles uit de kast met sterretjes op je oogleden. Deze kan je verkrijgen in The Body Shop of online voor €12.

Mijn mening.
Ik vind het echt een tof effect met die sterretjes die je kan doen op je oogleden, zelf heb ik het nog niet geprobeerd behalve op mijn hand zoals je hierboven op de foto ziet, ze geven direct een sterretje af op mijn hand. Dus ik vind het zeker een aanrader.




Cadeauset matte lip collection
De limited edition van The Body Shop x House of Holland brengt alle beauty addicts in extase. Met drie Matte Lip Liquids (8ml) in onweerstaanbare tinten, het perfecte cadeau voor onder de kerstboom: Nairobi Camellia, Mauritius Dahlia en Windsor Rose. 
Dit is te verkrijgen bij The Body Shop en online voor €18.

Mijn mening.
Deze kleuren zou iedere meid moeten hebben in haar beautystash, omdat ik toch wel vind dat het voor iedereen een goed kleur is. Het zijn echt mooie matte kleuren. Ik heb ze wel nog niet getest op mijn lippen. Maar daar krijgen jullie nog apart een review over. Ik vind dit zeker een aanrader.

*Dit artikel bevat producten die ik gekregen heb.

Hebben jullie al producten uit deze lijn gekocht? Laat het me weten in de reacties.

Volgen jullie me al?

Liefs Naomi.X

2 opmerkingen:

Debora zei

Lijken mendel meuk gerief.. vooral die lip liquids lijkt me iets voor me.. ik wil eens donkere testen maar vind niet direct 1 waar ik aan kan wennen maar mss met deze dat het lukt .. ga ik zeker eens zoeken als ik eindelijk kan gaan shoppen XD xxx

BeautySpot zei

@ Debora ; Zeker doen meid, het zijn echt zalige lipsticks. Ik moet ze nog eens reviewen voor op mijn blog dan te zetten. <3