woensdag 21 maart 2018

REVIEW DOVE NOURISHING SECRETS | BEAUTYSPOT.

Hallo beauty's,

Jullie weten dat ik een grote fan ben van Dove, ze hebben echt heel erg goeie producten en die verzorgen mijn huid heel intens, dat natuurlijk heel erg positief ook is. Ik heb een tijd geleden de nieuwe collectie van Dove in de bus gekregen en die ga ik nu met veel plezier reviewen voor jullie...
Het gamma 'Glowing Ritual' van Nourishing Secrets is geïnspireerd door een Japans ritueel met Lotusbloem en rijst, gecombineerd met de verzorging van Dove. Japanse vrouwen staan gekend om hun mooie zachte huid en hun glanzend, zijdezacht haar.
Glowing Ritual Body Lotion.
Deze heeft een delicate formule, gecombineerd met rijst-water en lotusbloem extract. Het voedt de huid diep, terwijl haar opwekkende bloemengeur onze zintuigen verwent. Het resultaat? Een glanzende huid die zijdezacht aanvoelt.

Mijn mening.
Dit is echt een TOP body lotion, ik gebruik deze elke keer als ik uit de douche of uit het bad kom en het is echt een zalige geur dat me doet denken aan rozenblaadjes. Deze is echt goed voor mijn huid, want heb een droge huid en nu heb ik dat gelukkig niet meer, omdat ik deze body lotion gebruik. Ik zou niet meer zonder kunnen!


Info
Deze kan je dus kopen voor €3,99.

Een ritueel van Centraal-Amerika met avocado-olie en calendula, gecombineerd met de verzorging van Dove, is de basis voor het gamma 'Invigorating Ritual' van Nourishing Secrets. Veel vrouwen in Centraal-Amerika hebben sterk haar en een soepele huid. Dit nieuw haar- en huidverzoringsgamma omvat vier verwennende en ophemelende verzorgingen.


Strengthening Ritual Shampoo en Conditioner.
Deze bevat een mix van avocado olie en calendula die het geheim voor minder haarbreuk verklapt vanaf de eerste wasbeurt. Versterkt je haar vanaf de wortel voor sterker haar.

Mijn mening.
Deze shampoo en conditioner zijn echt heel erg goed voor mijn haar. De shampoo is al op, maar de conditioner gebruik ik nog altijd verder en mijn haar is hier zo goed door, het is sterker en voller. Ik voel er me echt sexy erdoor.

Info
De shampoo kost : €3,79.
De condiotioner kost : €3,79.

Geïnspireerd door een Indisch Ritueel met kokosolie, kurkuma en amandelmelk brengt Dove het nieuwe gamma 'Restoring Ritual' van Nourishing Secrets. Veel Indische vrouwen hebben zichtbaar, gezond haar en een mooi gevoede huid. Dit nieuwe haar- en huidverzorgingsgamma omvat vijf verwennende en herstellende producten.
Restoring Ritual Body Wash.
Deze combineert kokosolie en amandelmelk in een crème-achtige, voedende mix die van je douche een belonend verzorgingsritueel maakt, terwijl het je huid zachter en soepeler achterlaat, al na één keer douchen.

Mijn mening.
Ik vind het een zalige bodywash en heb er daarjuist me nog mee gewassen en vind het echt goed dat deze body wash mijn huid zo zacht maakt. Zeker een topper!

Info.
Deze kan je kopen voor : €3.39.

Vragen aan jullie?
Gaan jullie deze producten kopen? Of hebben jullie deze al gekocht en hoe vinden jullie deze producten dan voor jullie? Laat het me zeker weten in de reacties.

*Dit artikel bevat producten die ik gekregen heb.

Volgen jullie me al?

Liefs Naomi.X

Geen opmerkingen: