woensdag 14 maart 2018

REVIEW DIOR ADDICT LIP GLOW | BEAUTYSPOT.

Hallo beauty's,

Wat ben ik blij om een nieuw beauty review te schrijven voor jullie. Het is al een tijdje dat we horen van de nieuwe Dior Addict Lip Glows... Zijn ze echt wel zo goed of is het gewoon een fabeltje? Dat zal je dan hier dit allemaal te weten komen in het artikel dat ik erover maak...
Ik test voor jullie de Dior Addict Lip Glow in het kleurtje 010 Holo Pink. Dus als je nieuwsgierig bent hoe dat het eruit ziet op mijn lippen en wat het juist doet voor je lippen moet je zeker verder lezen...

De verpakking.


Deze Lip Glow is verpakt in een blinkend zilveren doosje, hou echt van de verpakking van de Dior lipsticks. Ik vind het echt een luxueus merk. Als je dan de Lip Glow eruit haalt uit de verpakking, is de kleur van de huls, een doorzichtig roze pastelachtige kleur, met daar dan de lipstick in verborgen. Ik vind deze echt prachtig gemaakt! Zou ze allemaal willen :D. Want het design is echt wel mooi!

De kleur. 




Zoals de naam het al zegt ''Holo Pink 010'' is het echt een lichtroze naar pastel roze toe. Ik vind deze kleur echt wel mooi en hij blinkt ook zo, ik was er al direct verliefd erop.

*Omschrijving door Ici Paris XL van Dior Lipglow in Holo Pink.
Deze balsem verfraait en accentueert langdurig de natuurlijke kleur van de lippen. Het kleurresultaat is op maat gemaakt: dankzij de Color Reviver reageert Dior Addict Lip Glow op de vochtigheidsgraad van de lippen en geeft kleurbestanddelen af. De lippen worden als het ware van binnenuit verfrist: ze zien er stralend en zinnelijk vol uit. De formule met SPF10 is bovendien verrijkt met wilde mango en luffa cylinderica waardoor de lippen overdag beschermd en gehydrateerd zijn. Een universele balsem voor alle lippen.

De swatch op mijn lippen.

Ik vind dat het een mooi kleurtje en glinstering afgeeft op mijn lippen, de kleur is een licht pastelroze tint op mijn lippen. Het is gemakkelijk aan te brengen en vind het heel belangrijk om mijn lippen ook te verzorgen met deze Lip Glow. Zou niet meer zonder kunnen!

Mijn mening.
Zoals jullie al zien in dit artikel vind ik het een heel erg mooie lipkleur dat je kan zien hierboven op mijn lippen, ik doe hem elke dag aan op mijn lippen en mijn lippen voelen meer gehydrateerd aan en ook voller. Dat vind ik wel leuk en wat ook nog eens het voordeel is dat er een SPF10 in zit, dus kan ik hem deze zomer naar Egypte ook meedoen. Mijn lippen zullen mooi zijn en gezond uitstralen!

Info.
Deze Dior Addict Lip Glow kan je kopen online en in de winkels van ICI PARIS XL voor €34,50.

Vraag aan jullie?
Hebben jullie deze Lip Glow van Dior al eens getest of gekocht? Laat me weten wat jij ervan vind.

Volgen jullie me al?

Liefs Naomi.X

2 opmerkingen:

Emke De Jonghe zei

Wat een prachtige kleur!! Ziet me er ook heel fijn uit voor in de zomer te gebruiken x

Miriam-sweet& nice things zei

Wat een mooie kleur staat je leuk. Echt een voordeel dat er SPF10 inzit.